Beyond The Black

Moja aktywność na blogu leży… Styczeń i początek lutego nie jest dobrym czasem na na blogowanie, przynajmniej dla mnie. Notatki, zaliczenia, egzaminy… Jednak niedługo koniec tego uczelnianego zamieszania i wracam z nowymi płytami.3540392394_photo

Chciałbym żebyście zapoznali się dzisiaj z zespołem, na którego nie zwracałem wcześniej uwagi. Po prostu sobie istniał, a ja nic sobie z tego nie robiłem. Jednak ostatnio grupa ta została na nowo odkryta. Stało się dzięki trasie koncertowej wraz z zespołem Epica i Powerwolf. Zainteresowałem się owym tworem, który zwie się Beyond The Black i zostałem oczarowany.

Jak nie trudno się domyśleć, że kapela należy do rodziny symfonicznego metalu. Tak więc Beyond The Black to formacja, która powstała w Monachium w 2014. Wydawać by się mogło, że kolejny zespół wykonujący metal symfoniczny to kopia branżowych gigantów takich jak Within Temptation, Epica czy Nighwish. Jednak Beyond The Black to świeże i młodzieńcze spojrzenie na ten rodzaj metalu. Wszystko brzmi niezwykle profesjonalnie, zgrabnie. Teksty i bardzo dobra warstwa muzyczna zasługują na brawa. Jednak prawdziwym skarbem zespołu jest młodziutka wokalistka Jennifer Haben (22 lata). Posiada ona niezwykle mocny i wszechstronny wokal. Jednak to nie wszystko… Wokal Jennifer jest łudząco podobny do głosu Sharon Den Adel z Within Temptation. Byłem tym faktem nieco zmieszany, bo widzę młodziutką osobę, a słyszę Sharon z mojego ukochanego WT. Wystarczył jeden utwór bym obdarzył Beyond The Black nie małą sympatią. Zespół od początku swej działalności nagrał już dwie ciekawe płyty :Songs of Love and Death z 2015  i Lost In Forever z 2016 roku.

Trzymam za zespół kciuki. Beyond The Black obrał bardzo dobry kurs i mam nadzieję, że z niego nie zboczy. Świetni muzycy, charyzmatyczna wokalista obdarzona cudownym wokalem (wiecie co mam na myśli) i genialna oprawa. Jestem oczarowany i coś czuję, że przygoda z Beyond The Black będzie trwała bardzo długo. Wszystkim miłośnikom symfonicznego metalu serdecznie serdecznie polecam Beyond The Black. Warto poświęcić temu zespołowi chwilę czasu i wysłuchać co mają do zaoferowania, a trochę tego jest.

Skomentuj

