Wehikuł czasu #86

Początek listopada to zawsze czas zadumy i refleksji… Właśnie dlatego przypomnę wam pewien choć mocny muzycznie, to piękny i poruszający utwór zatytułowany The Good Die Young. Utwór ten ukazał się 6 lat temu na płycie Scorpionsów zatytułowanej Sting In The Tail. Kompozycja ta ukazała się również na singlu Tarji, Falling Awake w 2010 roku.

Właśnie wersję z  udziałem Tarji pragnę wam przypomnieć, ponieważ jest bardziej emocjonalna, a połączenia głosów Tarji i Klausa to mistrzostwo!

The Good Die Young opowiada prawdziwą i jakże smutną historię. Zapewne każdy znał jakiegoś wspaniaego człowieka, który odszedł zbyt wcześnie. Mi osobiście utwór pomógł w trudnych chwilach i dlatego bardzo utożsamiam się z jego tekstem. Mam też wrażenie, że jakby opowiada trochę o mojej historii i  to właśnie dlatego jest to bardzo ważny dla mnie utwór…

Posłuchajcie!

Skomentuj

