Dzień z ukulele

Witajcie kochani!

Po wspaniałym wypoczynku w dzikich Bieszczadach wracam z nową energią. Takiej wyprawy w dzicz i w głąb natury było mi trzeba. Malownicze górskie widoki, życzliwość i pogoda ducha mieszkańców Bieszczad pozostanie ze mną na długo… Powoli wraca, do codzienności, choć to trudne, bo życie w górach toczy się całkiem inaczej. Spokój, brak pośpiechu i piękno otaczającej natury.

Jednak wszystko co dobre się kończy i trzeba wrócić do codzienności, oczywiście nie szarej, bo ja wiodę kolorowe życie 😉 Tyle u mnie. Muzycznie zaś mam dla was dawkę pięknych i pozytywnych brzmień. Ostatnio w moich słuchawkach rozbrzmiewa pewien malutki, wspaniały instrument. Mowa tu o uroczym ukulele. Tą maleńką gitarkę pokochałem do tego stopnia, że zamówiłem sobie to cudo i będę sobie na nim brzdąkał. Kto wie, może jeszcze coś z tego ciekawego wyniknie. Skoro już o ukulele mowa, to przygotowałem dla was zestawienie kilku utworów, w których usłyszycie tą maleńką gitarkę. W niektórych kompozycjach ukulele gra pierwsze skrzypce, a w innych stanowi tylko smaczny dodatek. Mam nadzieję, że miłość do hawajskiej gitarki udzieli się również i wam. Miłego odbioru!

Skomentuj

