Dzień z polskimi świeżościami

Remont trwa w najlepsze. W domu unosi się pył, kurz. Na podłodze kursują plamy unigruntu i farby… Zmęczenie i  ten wszechogarniający bałagan powoli doprowadza mnie do szału. Przy życiu utrzymuje mnie lodówka pełna jedzenia, pyszna kawa i telefon wypełniony muzyką, który stał się moim małym centrum dowodzenia, bo laptopa nie mam chęci dotykać. Czasem, gdy mam odrobinę wolnego czasu mógłbym dorwać swój przenośny komputer i napisać coś na blogu, jednak wybieram świeże powietrze i delektuję się zieloną trawą i niebem, które czasem to słoneczne, a innym razem szare i niepokojące…

Tyle mojej prywaty, teraz czas na trochę muzyki i to naszej polskiej muzyki, bo przez kilka tygodni nasi muzycy stworzyli bardzo ciekawe utwory. Usłyszycie wiele nowości, a także wielkie powroty!

Jedną z nowości jest utwór Jestem, który zapowiada nowy krążek Na supełek. Maja Koman porzuca nastrojowe ukulele i pokazuje wszystkim swe energiczne i taneczne oblicze. Jestem to kawałek mocny ironiczny i dosadny,  jak sama artystka. Kolejną świeżynką, a także wielkim powrotem po kilku latach ciszy jest kompozycja Kasi Kowalskiej zatytułowana Aya. Wielkim miłośnikiem twórczości Kasi Kowalskiej nie jestem, jednak Aya mnie zauroczyła swą linią melodyczną, instrumentariami i genialnym i niezwykle pozytywnym tekstem. Powiew świeżości serwuje nam także połowa składu grupy Clock Machine. Bass Astral x Igo to elektroniczny projekt Kuby Tracza i Igora Walaszka. Panowie wydali ostatnio debiutancki krążek Discobolus, który promuje kawałek It’s only emotion. Prócz wspomnianych nowości usłyszycie także Malinowy Chruśniak Darii Zawiałow, Zombie świat Reni Jusis i kilka innych ciekawych utworów…

Miłego odbioru!

Jedna uwaga do wpisu “Dzień z polskimi świeżościami

  1. Z tego zestawienia zdecydowanie u mnie na podium Daria, Taco i Kasia Kowalska. Czy Maja Koman mało radiowa, wiadomo dlaczego. Ale czy to jeszcze przekaz czy już mały zasób słów autorki?

Skomentuj

