Dzień z The Dumplings

The Dumplings czyli nasza muzyczna perełka, a właściwie dwie perełki, Kuba Karaś i Justyna Święs. Myślę, że nie trzeba wam ich przedstawiać, bo duet ten jest już niezwykle rozpoznawalny. Nic dziwnego, bo muzyka jaką prezentują jest na prawdę na bardzo wysokim poziomie. Moje serducho się raduję na samą myśl o tym, że ten niezwykły duet wywodzi się z Polski.

Przygotowałem dla was zestawienie kilku utworów pierożków. Tak więc życzę miłego odsłuchu!

4 uwagi do wpisu “Dzień z The Dumplings

    • W takim razie witam serdecznie! Miło, że zajrzałeś w moje skromne progi 🙂
      Polecam, bo warto… Niektórzy wykonawcy potrzebują czasu by się do nich przekonać. Również tak mam, więc wiem o czym mowa.

    • Ja pokochałem ich po koncercie, wcześniej znałem tylko pojedyncze utwory… Po ich występie przekonałem się do tego duetu i obserwuję ich karierę i zasłuchuje się w tej genialnej muzyce 🙂

Skomentuj

