Dzień z grupą Rammstein

Dziś mój domowy internet zawodzi i wprowadza mnie w stan irytacji… Przez to utrudnia mi stworzenie dla was dzisiejszej playlisty. Jednak spotify przyszło mi z pomocą. Chciałem zaszczycić was dzisiaj cięższymi, ostrymi brzmieniami naszych zachodnich sąsiadów. Zapewne wiecie już o kim mowa.

Z grupą Rammstein zapoznał  mnie mój tato, który niegdyś zasłuchiwał się w dyskografii tego zespołu. Teraz robi to nieco rzadziej, ale ja nadrabiam za niego. Jak się okazało spotify umieścił playlistę 30 utworów tej kultowej niemieckiej grupy. Zatem skorzystałem z pomocy spotify i podzielę się z wami ich zestawieniem. Czeka was ponad 2 godzinna przygoda z grupą Rammstein.

Miłego odsłuchu!

 

 

Jedna uwaga do wpisu “Dzień z grupą Rammstein

  1. Słucham ich od 8 roku życia ❤ Najbardziej lubię "Mutter" i "Resie, reise"

    Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Savages – Adore) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

Skomentuj

