Dzień z Tarją

Dziś pragnę wam przedstawić kilka utworów posiadaczki niebywałego operowego głosu. Miłośnicy ciężkich brzmień znają ją z formacji Nightwish i zapewne rozpaczali po jej odejściu z zespołu. Mowa tu o Tarji Turunen, posiadaczce jednego z najsilniejszych głosów na świecie. Po odejściu z zespołu Tarja zajęła się swoją solową karierą. Przyznam, że początkowo miałem problem z jej solowymi dokonaniami. Przyzwyczaiłem się do jej występów w Nightwish. Jednak nie przekreśliłem jej solowej kariery i postanowiłem dać jej jeszcze jedną szansę. Postąpiłem prawidłowo, bo teraz od płyt Tarji nie mogę się odpędzić.

Przygotowałem krótką, ale treściwą playlistę z utworami Tarji z jej solowych płyt, znajdziecie tam też jej najnowszy kawałek Ave Maria, który pochodzi z klasycznego operowego albumu artystki.

Życzę więc miłego odsłuchu!

Jedna uwaga do wpisu “Dzień z Tarją

  1. Aaaaaaaaaaa! Tarja ❤ Kocham ją! "Colours in the Dark" jej najlepszy album. Byłam nawet na jej koncercie w 2014 roku ❤

    Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Amy Winehouse – Stronger Than Me) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

Skomentuj

