Dzień z Florence + The Machine

Niebywały głos, płomienne włosy i niesamowita kreacja. Zapewne wiecie o kim mowa. Tej damy nie muszę wam przedstawiać, bo każdy zna o niej słyszał. Florence Welch, posiadaczka niezwykłego głosu, jednego z najlepszych głosów na świecie (moim zdaniem). To właśnie o niej mowa. Flo ma na swym koncie już trzy studyjne albumy i kilka singli.

Dziś mam dla was trochę jej muzyki, którą zapewne znacie i kochacie. Zebrałem większość kompozycji Flo i maszyn i umieściłem je na playliście. Przebrnąłem przez wszystkie albumy artystki i wybrałem te według mnie najlepsze i najciekawsze kawałki. Taka muzyka nigdy się nie nudzi.

Zatem zapraszam do odsłuchu!

Skomentuj

