Zaczarował Lublin

Szóstego dnia grudnia w klimatycznych piwnicach Domu Kultury w Lublinie stała się rzecz niezwykła. Był to zwykły grudniow_MG_4823 black.jpgy, chłodny wieczór, a jednak z jednego powodu magiczny. Dlaczego? Ponieważ do Lublina zawitał młody, a mimo to bardzo dojrzały muzycznie i świadomy każdego dźwięku artysta jakim jest Fismoll.

Wraz ze swymi przyjaciółmi Fismoll zagrał przepiękny i nieco intymny koncert. Klimatyczna mała scena, nastrój piwnic Domu Kultury i muzyka, która potrafi przenieść duszę w inny wymiar zaczarowała publikę. Sam artysta podczas występu dzielił się z publicznością anegdotami ze swego życia i wielokrotnie wspominał, że czuję się jakby grał u siebie w domu. Dzięki temu koncert był niezwykle nastrojowy, a ja bez reszty zatraciłem się w muzyce Fismolla. Przyznam, że dawno czegoś takiego nie czułem na koncercie, właśnie to jest magia muzyki. Dla takich artystów warto przychodzić na koncerty.

Fismoll to dojrzały i świadomy artysta, a także niezwykle ciepła i pozytywna osoba. Udało mi się zamienić z nim kilka słów i przyznam, że rozmawiało mi się z nim jak z najlepszym przyjacielem. Pozostało mi jedynie po raz kolejny podziękować za ten wspaniały koncert oraz miłą rozmowę.

 

Skomentuj

