Dzień z zespołem Hey

Grupa powstała w 1992 roku w Szczecinie z inicjatywy Piotra Banacha, gitarzysty zespołu. Od początku istnienia za wokal i teksty odpowiedzialna jest niezastąpiona i jedyna w swoim rodzaju, genialna artystka Katarzyna Nosowska. Więcej wyjaśniać nie trzeba bo już zapewne wszyscy wiecie, że mowa tu o wspaniałym, rockowym zespołem Hey.

Zespół wydał dziesięć albumów studyjnych i sześć koncertowych. Postanowiłem zebrać te najbardziej znane i te moje ulubione kawałki. W taki sposób powstało zestawienie dwudziestu utworów z całej twórczości zespołu. Będzie można zauważyć jak zmieniała się muzyka grupy na przestrzeni lat. Początkowo był to ciężki i momentami drapieżny rock, potem muzyka nieco łagodniała, lecz nadal była smaczna. Obecnie Hey czerpie dużo z elektroniki zachowując przy tym rockowego ducha. Katarzyna Nosowska w jednym z wywiadów opowiadała, że chciała by wrócić do korzeni i znów sprowadzić Hey do bardziej rockowych brzmień. Zobaczymy co z tego wyniknie…

Życzę miłego dnia spędzonego z zespołem Hey!

Jedna uwaga do wpisu “Dzień z zespołem Hey

Skomentuj

