Wehikuł czasu #33

Kilkanaście lat temu muzyczna stacja viva Polska emitowała ten kawałek non stop. Utwór ten znajdował się na szczytach list przebojów, a mowa tu o kompozycji Yeah Yeah, za którą odpowiada brytyjski duet Bodyrocks. Utwór ukazał się w 2005 roku pod nazwą Rock Ya Body. Rok później singiel ten został wydany już pod właściwą nazwą Yeah Yeah z udziałem Luciany na wokalu. Kawałek można zaliczyć do nurtu elektro, house z dozą rockowej energii. Co ciekawe singiel ten odniósł niebywały sukces w większości europejskich krajów. W Wielkiej Brytanii znalazł się na 2 miejscu listy UK Singles Chart, a we Włoszech zdobył sam szczyt listy najlepszych singli.

Ja mam do tego utworu niezwykły sentyment. Przyznam się, że kiedyś jak jeszcze nie miałem internetu nie wiedziałem kto wykonuje ten numer. Jednak jak już podpiąłem się do sieci odnalazłem ten utwór, co nie łatwe, bo nie znałem tytułu i wykonawcy. Mimo to się udało. Poczułem ogromną radość jak po kilku latach znów mogłem usłyszeć tego szalonego kawałka.

Posłuchajcie sami.

Skomentuj

