Dzień z artystami Liveurope Showcase

11947621_10152948139001883_1454068084670700378_n

Już jutro zaczyna się największe muzyczne wydarzenie tej jesieni czyli Liveurope Showcase. W ciągu dwóch wieczorów wystąpi 28 artystów z całej Europy, a w tym nasze perełki. Z tej okazji przygotowałem dla was dwie playlisty, w których zawarte są najciekawsze utwory wykonawców, którzy wystąpią na scenie warszawskiej stodoły w ramach Liveurope Showcase. Będzie to mała rozgrzewka przed koncertem. Zapoznacie się z twórczością poszczególnych artystów. Będzie trochę folku, alternatywnego rocka oraz elektroniki. Pozytywnych i niebanalnych brzmień z pogranicza indie pop/rocka również nie zabraknie. Przypuszczam, że o niektórych artystach słyszycie pierwszy raz. Przyznam się, że ja też. Jednak lubię poznawać nowe brzmienia. Tak więc z wielką przyjemnością szykowałem dla was playlistę (jak każdą zresztą). Dzięki temu już wiem czego mogę się spodziewać na Liveurope Showcase. Jestem mile zaskoczony, że jeden klub pomieści aż tyle muzycznych dobroci. Nie wiem jak wy ale ja już nie mogę się doczekać.

Posłuchajcie zatem co mają do zaoferowania artyści, którzy wystąpią kolejno 10 i 11 września w warszawskim klubie stodoła.

Dzień pierwszy 10.09.2015

  • Oly. feat. Low Roar – The Loneliest Whale On Earth
  • Sorry Boys – The Sun
  • Dawid Podsiadło – No
  • KARI – Hurry Up
  • The Feral Trees – Take It To The Grave
  • K Bleax – Survival
  • Moriah Woods – Coming Home
  • Never Sol – Run With The Wolves
  • Rubber Dots – Lead Singers Talk Too Much
  • Genius Locci – The Door
  • Frequency – Bauhaus
  • Steaming Satellites – Honey
  • Polkov – Promised Land
  • Ille  Holka ve tvý skříni

Dzień drugi 11.09.2015

  • Brodka – Varsovie
  • Patrick The Pan – The Ballad of an Elephant
  • Krzysztof Zalewski – Zboża
  • KORTEZ – Zostań
  • Pola Rise – Did You Sleep Last Night
  • Milky Wishlake – In Silence
  • Mary PopKids – Revolutoin
  • NiklāvZ – Lonesome
  • Pyro Trees – Memories
  • Odd Couple – Nightcrowl
  • iamyank – Take folk
  • Triana Park – If You Want
  • JoyCut – Wireless
  • The Sound Poets – Skats no augšas

Mam nadzieję, że udało mi się wprowadzić was w klimat tegorocznej edycji Liveurope Showcase. Mam przyjemność uczestniczyć pierwszego dnia tego wspaniałego wydarzenia z czego jestem bardzo zadowolony. Muzyczne szaleństwo gwarantowane! Tak więc do zobaczyska w klubie stodoła!

Skomentuj

