Women For Hire

Przeglądając sieć natknąłem się na pewien ciekawy zespół o nazwie Women For Hire. Znalałzem ich profil na bandcampie i zabrałem się do przesłuchania EPki zatytułowanej Time To Waste. Już po wysłuchaniu pierwszych dźwięków wiedziałem, że muzyka w wykonaniu tej formacji będzie ciekawa. Nie pomyliłem się. Kompozycje zawarte na mini albumie przypadły mi do gustu i to bardzo.

Women For Hire to kolejna muzyczna perełka i to nasza rodzima perełka. Trio pochodzi z malowniczego Wrocławia. Grupa miesza w swojej muzyce elementy indie rocka, elektroniki oraz synth popu. Robią to z niezwykłym wyczuciem, co udowodnili na swojej debiutanckiej EPce. Niebanalnym dźwiękom towarzyszy damski i męski wokal, który brzmi niezwykle w muzycznym tle. Grupa Women For Hire sprawili mi sporo radości swoją muzyką, która jest niezwykle pozytywna. Trzymam kciuki za grupę i czekam na więcej i oczywiście na długogrający krążek.

Zapoznajcie się z muzyką grupy Women For Hire

Skomentuj

