Nowości od Foals

Choć wielkim miłośnikiem tej grupy nie jestem to lubię czasem zasłuchać się w repertuarze Foals. Panowie z tej formacji prężnie promują swój nadchodzący album, do którego pewnie z ciekawości zajrze, bo utwory zapowiadający płytę bardzo przypadły mi do gustu. Mają w sobie sporo rockowej energii,co mi się bardzo spodobało.

Pierwszym singlem zapowiadającym nowy krążek jest What Went Down, który miał swoją premierę 16 czerwca. Kawałek ze sporą dawką energii. Sporo się tam dzieje jeśli chodzi o warstwę instrumentalną. Ogólnie nie mam nic do zarzucenia, no przyczepię się tylko do słabo słyszalnego wokalu. Tylko to mnie razi w tym utworze.

Dwa dni temu zaś (20.07) miał swoją premierę kolejny singiel Mountain At My Gates, który urzekł mnie swoją mocą i pozytywną energią. Jak dla mnie zdecydowanie lepszy niż What Went Down. Jest w tej kompozycji sporo rockowego ducha, który łączy się nowymi dźwiękami z pogranicza elektroniki. Jeśli w takim klimacie będzie cały nowy krążek grupy to chyba bez zastanowienia zabiorę się do zakupu krążka. A jak będzie? To się okaże już niedługo.

Jedna uwaga do wpisu “Nowości od Foals

Skomentuj

