Aminata

Niedługo minie doba od finału 60 edycji Eurowizji. Komentować całego wydarzenia nie zamierzam. Nadal szargają mną ogromne emocje i większości są to emocje negatywne. Dlaczego tak się dzieje? Uważam, że ta cała Eurowizja to jedna wielka ściema! Nie liczy się tam oblicze prawdziwej i dobrej muzyki,a głosowanie jurorów i przyznawanie punktów to czysta paranoja! Od kilkunastu lat jest to konkurs polityczny, a kraje, które żyją ze sobą dobrze dostają od siebie największą ilość punktów. Artyści zaś, którzy naprawdę zasługują na zwycięstwo pozostają daleko w tyle. Nie chce tutaj ubliżać zwycięzcom, bo Szwedzka propozycja była dobra. Jednak chodzi tutaj o ogólny charakter Eurowizji. Trochę mnie poniosło. Dobra dość tego biadolenia!

Jak napisałem nie jestem zadowolony z tego konkursu, ale kilka rzeczy mi się spodobało, a mianowicie muzyka, a głownie utwór wykonany przez reprezentantkę Łotwy. Aminata Savadogo była dla mnie najjaśniejszym i najlepszym momentem tego całego wydarzenia. Oglądając jej występ przeszedł mnie przeszywający dreszcz, te emocje, ten ostry jak igła i w dodatku czysty głos, no po prostu mega! Jej autorska kompozycja Love Injected oczarowała mnie. Jest to utwór wpisujący się w ramy alternatywnych brzmień. Zwrotki są bardzo spokojne i nieco tajemnicze. Refren zaś to wulkan energii i dowód na to, że Aminata ma talent. W tej młodej dziewczynie drzemie ogromny potencjał. Ma ona szansę zostać wielką gwiazdą muzyki alternatywnej. Oby dalej szła w tą stronę, bo pokładam w niej wielkie nadzieje. Chciałbym jeszcze o niej usłyszeć i mieć na półce jej album. Ubolewam nad tym, że nie udało się jej znaleźć choćby w tej trójce wykonawców z największą ilością głosów, choć dla mnie Aminata i tak jest zwyciężczynią. Życzę jej jak najlepiej i czekam na wieści o płycie.

Posłuchajcie jej finałowego wykonania

Jedna uwaga do wpisu “Aminata

Skomentuj

