Florence + The Machine – Delilah

Do premiery nowego albumu Flo zostało już niewiele czasu. Czekam na ten moment z niecierpliwością. Sama artystka nie odpuszcza i mocno promuje nadchodzące wydawnictwo ujawniając kawałek Delilah. To już piąty utwór z nowego krążka. Jak dotąd ze wszystkich nowych propozycji od Flo najbardziej zaskoczył mnie What Kind Of Man. Choć reszta kawałków też ma coś w sobie, każdy jest inny, różnorodny. Jestem ciekaw jak wypadnie cała płyta, bo z tego co wypuścili Flo z maszynami jest bardzo dobre i ciekawe.

Pozwoliłem sobie zrobić playlistę wszystkich nowych numerów Flo, posłuchajcie 🙂

5 uwag do wpisu “Florence + The Machine – Delilah

  1. Jak dla mnie Flo promuje trochę za bardzo ten album. Powinno się wypuścić 2 single zachęcające do kupna płyty, a tak dostajemy prawie całość przed datą wydania. Przez co moje uczucia są mieszane, 2 piosenki na tak, 2 na nie, a Delilah chyba jest pomiędzy. Trochę straciłam nadzieję na tę płytę.

    • Masz w tym sporo racji. Nie wiem czemu obrała taką strategię promocji płyty. Jednak jej muzyka mnie przekonuje i to bardzo. Spodziewam się dobrego albumu, a jak będzie to się okaże 🙂

      • Zakładając, że będzie jakiś 10 utworów na płycie, to te 5, których nie znamy, musiałby być wyjątkowe. Wtedy bym się miło zaskoczyła i chyba ponownie pokochała Flo.

      • Może taki Flo obrała cel. Znamy połowę płyty, a reszta kompozycji będzie mega zaskoczeniem. Przekonamy się o tym już niedługo.

Skomentuj

