Pola Rise

Jej kariera rozpoczęła się od duetu z MANOIDEM w utworze Away. Potem miała w planach założenie zespołu, jednak przystała na solowej karierze. Mowa tu o młodej wokalistce i kompozytorce o pseudonimie artystycznym Pola Rise. Jest to bardzo tajemnicza artystka, która o sobie mówi niewiele. O swojej twórczości zresztą też. Wiadomo, że 12 dnia każdegoPolaRise_2-1024x1024 miesiąca uchyla rąbka tajemnicy dotyczącego jej debiutanckiej płyty. Jej dotychczasową karierę wieńczy EPka The Power of Coincidence. Na tym wydawnictwie znajduję się dziesięć utworów w tym aż sześć remiksów.

Muzyka Poli Rise jest emocjonalna, nasycona niebanalnymi dźwiękami ze świata elektroniki. Jej utwory są melancholijne i dość smutne, mimo to hipnotyzują i nie wypadną szybko z głowy. Polę można śmiało tytułować naszą polską Björk ze względu na muzyczne podobieństwo. Pola Rise wokalnie również prezentuje się bardzo dobrze. Jest ona posiadaczką bardzo ciekawej barwy głosu, która doskonale współgra z elektronicznymi dźwiękami. Mi osobiście muzyka Poli przypadła do gustu i czekam na jej długogrający album. Jestem również dumny, że nasz rodzimy rynek muzyki alternatywnej obfituje w takie perełki. Nigdy wcześniej polska muzyka alternatywna nie miała się tak dobrze. Pola Rise może śmiało stać obok artystów takich jak Bokka, Baasch, Kari, Lari Lu, Rebeka czy Xxanaxx.

4 uwagi do wpisu “Pola Rise

  1. Lubię takie brzmienia.
    Prawie tak samo lubię, jak muzyka sama mnie znajduje – właśnie tak było z Polą (dziwnie mi odmieniać pseudonimy, ale niech będzie), miałyśmy jakąś interakcję na insta, klik, klik, o, muzykę robi, pół godziny później – o kurcze, lubię!
    No i jak znalazłam ją przypadkiem, tak już zostałam.
    Cieszy mnie niezmiernie to, co się dzieje na polskiej scenie muzycznej. Tyle świeżynek ❤

Skomentuj

