Wehikuł czasu #16

Dziś podróżujemy wraz ze Stingiem do 1991 roku. Wtedy to po śmierci ojca Sting wydał album zatytułowany The Soul Cages. Na tym krążku znajduję się mój ulubiony utwór tego artysty, a mowa tu o kompozycji Mad About You. Kawałek ten wyróżnia się piękną linią melodyczną, niespokojnym wokalem i przepięknym tekstem, który chwyta za serca. Ja od pierwszych dźwięków zakochałem się w tej kompozycji. Sam wstęp utworu potrafi oczarować, np. mnie oczarował i jestem oczarowany nadal. Utwór jest bardzo emocjonalny, zresztą jak cały wspomniany krążek, który mówi o wspomnieniach z dzieciństwa i bólu jaki Sting odczuwał po utracie rodziców. Posłuchajcie sami.

Skomentuj

