Haerts

Od paru miesięcy w radiu czy w telewizjach muzycznych możemy usłyszeć niebanalny kawałek grupy Haerts, który nosi tytuł Giving Up. Przyznam, że numer ten spodobał mi się od razu, jest chwytliwy i miły w odbiorze. Jednak nie ciągnęło mnie zbytnio by zapoznać się całym albumem tej formacji. Ostatecznie zmieniłem zdanie i spędziłem miły czas słuchając krążka. Muzyka Haerts jest bardzo ciekawa, przyjemna i nasycona pozytywną energią. Jest to bardzo dobra indie popowa muzyka, o której długo będzie się pamiętać, ponieważ większość kawałków szybko wpada w ucho. Jestem mile zaskoczony tym wydawnictwem. Wspomniany przeze mnie utwór często jest grany w radiu i stał się bardzo komercyjnym kawałkiem. Jednak album całościowo nie ocieka komercją. Mimo to muzyka ta może trafić prawie, że do każdego. Nie ma w niej udziwnień. Utwory nie są jakoś bardzo wyszukane, ale też nie są banalne. Po prostu są ciekawe i całkowicie wpisują się w ramy indie popu.

Na krążku znajduję się dziesięć godnych uwagi kompozycji. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jest kilka energicznych kawałków, kilka klimatycznych i trochę mieszanych. Płytka przypadła mi do gustu i trochę żałuję, że nie chciałem wcześniej sięgnąć po ten ciekawy krążek. Wsłuchując się w muzykę Haerts momentami można doszukać się podobieństwa do naszego rodzimego i genialnego zespołu Sorry Boys. Być może podobieństwo to wynika z barwy głosu wokalistki bądź nieco podobnego stylu muzycznego. Wspomniany zespół bardzo cenię tak samo jak opisywany Haerts. Album ten to pierwsze wydawnictwo grupy, a jakże udane. Jestem ciekaw dalszych dokonań formacji i czekam na nowości. Do płytki zaś będę wracał bo muzycznie prezentuję się bardzo dobrze i sprawia dużo przyjemności podczas słuchania.

A oto jeden z moich ulubionych kawałków z krążka

Skomentuj

