Hurricane Dean – N53° E7°

No i jest. Światło dzienne ujrzało pierwsze długogrające wydawnictwo naszych zachodnich sąsiadów Hurricane Dean, które nosi tytuł N53° E7°. Na krążku znajduję się dwanaście świeżutkich kompozycji z pogranicza indie rocka. Długo czekałem na ten krążek. Zaciekawił mnie singiel promujący ten krążek Arsenal Of Colors  i ich debiutancka EPka Appeal. Panowie brzmią bardzo ciekawie, co pokazali na swej debiutanckiej EPce. Na płycie N53° E7° chłopaki nieco zwolnili tempo, a ich muzyka jest nieco łagodniejsza, jednak nie sprawia wrażenia nudnej i męczącej. Każdy utwór ma w sobie coś ciekawego. Jest to po prostu dobre indie rockowe granie.

Większość utworów słyszałem już na antenie MUZO.FM jednak całkiem inaczej jest przesłuchać cały album, który jest miły w odbiorze, Pod względem muzycznym zbytnio nie zaskakuje, ale też nie rozczarowuje. Chłopaki z Hurricane Dean wykonali kawał dobrej roboty. Większość utworów brzmieniowo przypomina utwory z genialnej EPki, o której już wspominałem. Jestem dopiero po drugim przesłuchaniu nowego wydawnictwa, a już mi się podoba. Być może dlatego, że czekałem na ich pierwszy długogrający album. Prze genialny on nie jest, choć mogę zmienić zdanie, bo z każdym przesłuchaniem  albumu można dostrzec coś niezwykłego. Ogólnie mówiąc płytka jest dobra i miła w odbiorze. Nie znajdziemy na niej drapieżnych rockowych kawałków, lecz energiczne czasem spokojne i tajemnicze indie rockowe kompozycje.

Tak przedstawia się lista utworów na krążku N53° E7°

  1. Arsenal of Colors
  2. Rosehip
  3. Quit! Stop
  4. Fragrance
  5. Porcelain Love
  6. Lampion
  7. Prodigal Son
  8. Doors Collide
  9. Kaban
  10. Electrify Yourself
  11. Juneau
  12. Snow Follows

4 uwagi do wpisu “Hurricane Dean – N53° E7°

Skomentuj

