Arsenal of Colors

Pewnego wieczoru podczas nauki na egzamin słuchałem radia Muzo.fm, bowiem należę do grona osób, które uczą się przy muzyce. Moją uwagę przykuł bardzo ciekawy utwór, który bardzo przypominał mi dokonania zespołu Editors,  jednak coś mi nie pasowało i stwierdziłem, że to nie Editorsi. Radia słucham w sieci więc spojrzałem na ekran monitora i już wiedziałem co to za utwór i kto jest jego wykonawcą. Okazało się, że utwór nosi ciekawy tytuł Arsenal of Colors, a wykonuje go zespół Hurricane Dean. Kapela ta nie była mi znana, więc przerwałem naukę i poszukałem w sieci info o zespole. Hurricane Dean z tego co wyczytałem to czteroosobowy zespół pochodzący z niemieckiego Leer. Chłopaki grają muzykę z pogranicza rocka i indie rocka. Europejski rynek podbili utworem Flat Random Noise.

Utwór, który usłyszałem na antenie Muzo.fm zapowiada pierwszą płytę zespołu zatytułowaną N53° E7° i ma mieć swoją premierę 13 marca 2015 roku. Jest to kolejna płytka na, którą czekam. Jestem ciekaw co mają do zaoferowania,bo Arsenal of Colors jak dla mnie jest genialnym utworem. Już od kilku dni jest na szczycie mojej muzycznej playlisty. A co wy sądzicie o tym utworze?

Jedna uwaga do wpisu “Arsenal of Colors

Skomentuj

