Chemiczna zapowiedź

Czas na kolejną zapowiedź! Zespół CHEMIA zapowiada nowy album, który ma nosić tytuł Let Me. Luke razem z zespołem zabrali się za akcję promocji najnowszego singla She, którego grają już niektóre stacje radiowe, między innymi Antyradio. Oficjalna premiera singla zapowiadającego nowy album już wkrótce.

Dotychczasową karierę CHEMII wieńczy album The One Inside, który bardzo przypadł mi do gustu. Cały album jest anglojęzyczny i co ciekawe miał swoją premierę najpierw w Kanadzie, a potem w Polsce. Jest to dowód na to, że chłopaki osiągnęli sukces również poza granicami kraju. Często koncertują poza Polską. Ja będę miał ich zobaczyć i usłyszeć podczas trasy koncertowej Rocket Festiwal. Jestem umówiony z chłopakami i obiecali, że usłyszę najnowszy singiel She właśnie podczas tego koncertu.

Tak więc trzeba cierpliwie czekać na oficjalną premierę, choć słyszałem już utwór She to opiszę go w dniu oficjalnej premiery 🙂

Jedna uwaga do wpisu “Chemiczna zapowiedź

Skomentuj

