Against All Odds

Dziś o godzinie 20 miała miejsce premiera coveru piosenki Philla Collinsa „Against All Odds” (Take A Look At Me Now). Cover ten został wykonany przez Agnieszkę Chylińską i zespół LemON. Został on nagrany z okazji 25 urodzin radia RMFfm. Pragnę jednak skupić się na kwestii muzycznej i wokalnej utworu.

Cover bardzo mi się spodobał. Lubię słyszeć nowe wersje znanych mi już piosenek. To wykonanie trafiło do mnie od razu. Spotkałem się z zarzutem, że angielski wokalisty LemON nieco leży w tym utworze. Nie wiem dlaczego niektórzy tak uważają. Jak dla mnie jest wszystko w porządku. Każdy ma inną wymowę, a Igor włożył wiele serca w ten utwór i mi się to podoba. Agnieszka też jest cudowna w tym utworze. Jej głos jest taki subtelny i tajemniczy, a momentami drapieżny.  Głosy Igora i Agnieszki doskonale się komponują razem przez co znany utwór dostaje drugie życie i jest miły w odbiorze.

Kiedy na facebookowym profilu zespołu lemON zobaczyłem wpis o duecie z Chylińską myślałem o jakimś zupełnie nowym kawałku. Trochę się rozczarowałem faktem, że jest to tylko cover. No cóż, może kiedyś jeszcze te dwa cudowne głosy spotkają się w jakiejś kompozycji. Bardzo bym tego chciał, bo ten utwór w ich wykonaniu bardzo mi się spodobał. Jestem ciekaw waszych opinii na temat tego wykonania.

2 uwagi do wpisu “Against All Odds

Skomentuj

