Nowa płyta boskiej Flo!

Boskiej Florence chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Rudowłosa posiadaczka charyzmatycznego głosu zapowiada nowy album swojego zespołu Florence And The Machine. Całkiem niedawno na funpage polskiego funklubu FATM pojawił się wpis, że materiał na płytę jest już gotowy i został oddany do zmiksowania.

Oznacza to, że niedługo Flo poinformuje nas o dacie premiery albumu. Jest to wspaniała wiadomość dla wszystkich fanów FATM i również dla mnie. Oprócz ciężkich brzmień lubię też takie klimaty w jakie wprowadza nas Florence. Udało mi się wykopać w sieci informację o tym, że najnowszy album FATM będzie energiczny i przepełniony pozytywną energią. Reszta jest owiana tajemnicą. Więc pozostało na czekać na kolejne informacje i na datę premiery albumu.

Kilka słów o nowym albumie od samej Florence (rozmowa w BBC Radio 1)

„To dziwne, ponieważ gdy nagrywasz album, to w zasadzie nareszcie możesz rozwinąć skrzydła, masz czas na trochę własnego życia i nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale tak naprawdę przez cały czas zbierasz jego skrawki na ten właśnie album. Wycinasz kawałki ze swojego życia i przyklejasz je to tu, to tam. A potem robi się z tego historia kury i jajka. Co było pierwsze? Mam wybrać tę sytuację, ten związek, tamten chaos, ten nieład? Mnóstwo pracy, którą już wykonałam, oparłam na towarzyszących mi przez ten cały czas emocjach. Silnych emocjach, uczuciu dezorientacji… i uczuciu zakochiwania się. Zakochiwania się nie tylko w konkretnej osobie, ale w całym otaczającym świecie. Wiesz jak to jest, zakochujesz się i nagle cały świat staje się wspaniałym miejscem pełnym magii i tego wszystkiego, a ty jesteś w tym niesamowitym nastroju i wszystko jest po prostu cudowne! To potężna energia, to zakochiwanie się…rzecz w tym, jak mam ją wykorzystać? Co mam z nią zrobić?”

„Byłam w studio i nagrywaliśmy partie trąbkowe, była tam pełna orkiestra grająca z pełną parą o tej miłości, i to wszystko było strasznie dziwne. Tej osoby już tutaj nie ma, ale to jest jak krzyczenie: „Zrobiłam to wszystko dla ciebie!”. 40 trąbek grało na całego, a ja myślałam „Tak właśnie się czuję!”… i właśnie dlatego to robiłam. Musisz to z siebie wyrzucić. To doprawdy dziwaczne; stoję tutaj i płaczę, a te trąbki grają i grają, i to jest tak jakby wziąć tę całą miłość i przemienić ją w 40 osób grających na instrumentach dętych. Bierzesz tę miłość i przemieniasz ją w najpotężniejszy obraz jaki potrafisz sobie wyobrazić. W taki sposób… jeśli nie wiesz, co z tym wszystkim zrobić, jeśli nie ma na to miejsca, jeśli nic się nie udaje, bierzesz tę miłość i budujesz z niej kościół.”

Rok 2015 dopiero co się zaczął, a już zapowiada się ciekawie pod względem muzycznym. Na światowym rynku muzycznym pojawi się dużo nowości, na naszym rodzimym również, lecz o tym wkrótce 🙂

PS: Wypowiedź Florence zaczerpnięta ze strony: florenceandthemachine.pl

2 uwagi do wpisu “Nowa płyta boskiej Flo!

Skomentuj

