Płyty 2014

Rok 2014 wielkimi krokami chyli się ku końcowi. Wielu blogerów będzie publikować podsumowania, rankingi postów itp. Ja jeszcze nie mam co podsumowywać, ponieważ dopiero co zacząłem blogowanie. Z racji tego, że mój blog poświęcony jest muzyce mam zamiar przedstawić wam dwadzieścia płyt, które mnie zachwyciły, zaciekawiły i zaskoczyły. Są to płyty, do których lubię wracać. Kocham się rozpływać przy dźwiękach tych albumów.

music-kasabian-48-13-album-cover-tile

Oto dwudziestka albumów, które mnie zachwyciły w 2014 roku:

  • Kasabian – 48 13
  • Nico Vega – Lead To Light
  • Seether – Isolate And Medicate
  • Skubas – Brzask
  • Justyna Steczkowska – Anima
  • Epica – The Quantum Enigma
  • Within Temptation – Hydra
  • Delain – The Human Contradiction
  • Tarja – Left In The Dark
  • Xandria – Sacrificium
  • Anette Olzon – Shine
  • Artur Rojek – Składam się z ciągłych powtórzeń
  • Power Of Trinity – Legorock
  • Curly Heads – Ruby Dress Skinny Dog
  • Fisz Emade Tworzywo – Mamut
  • Organek – Głupi
  • Clock Machine – Greatest Hits
  • Kaiser Chiefs – Education, Education, Education And War
  • The Black Keys – Turn Blue
  • Mela Koteluk – Migracje

Przepraszam, że kolejność płyt nie jest alfabetyczna, ale wynika to z mojego czystego lenistwa 😉 Płyty są w takiej kolejności jak okładki w grafice. Serdecznie polecam wszystkim powyższe wydawnictwa,bo są warte przesłuchania. Przedstawiając wam te albumu odkryłem karty. Na podstawie tych płyt można wywnioskować jaką muzykę lubię najbardziej.

2 uwagi do wpisu “Płyty 2014

Skomentuj

