Zaczynam!

Hej!

Jestem Maciek. Obecnie studiuję tajemniczy i nie wszystkim znany kierunek jakim jest informacja w e – społeczeństwie. Interesuję się fotografią i prowadzę bloga, na którym pokazuje swoje prace (http://maciejowefotografie.blogspot.com) . Oprócz fotografii pasjonuję się również muzyką. Jak się przejawia moja muzyczna miłość? Grać na żadnym instrumencie nie potrafię, śpiewać raczej też nie. Za to nałogowo słucham muzyki. Lubię włączyć sobie radio, lub moje ulubione płyty i zasłuchać się w głębi dźwięków. Moje życie bez muzyki nie miałoby sensu.

Dlatego zdecydowałem się założyć tego bloga. Dużo czytam o interesującej mnie muzyce. Jaką muzykę lubię najbardziej? Hmm, nie chce tego zdradzać na samym początku. Na podstawie moich wpisów sami stwierdzicie jaki mam gust i jaka muzyka mi w sercu gra. Na blogu będę starał się recenzować ostatnio przesłuchane płyty i relacjonować koncerty, na które się wybiorę. Mimo, że krytykiem muzycznym nie jestem i nie mam wykształcenia w tym kierunku, to będę wyrażał swoje zdanie o muzyce. Będę również dzielił się z wami swoimi muzycznymi odkryciami. Czasem z czystej nudy wertuję sieć w poszukiwaniu ciekawych muzyków. Stało się to moim małym hobby. Cały czas poszukuję i poszerzam swoją muzyczną biblioteczkę o coraz to nowszych wykonawców.

Mam nadzieję, że moje muzyczne pisanie przypadnie wam do gustu. Może nawet nakierujecie mnie na jakiś zespół lub wykonawcę, którego nie znałem, a jest godny uwagi. Tak więc ruszam z blogiem 🙂

Jedna uwaga do wpisu “Zaczynam!

Skomentuj

